GRUNGE IS THE NEW BLACK

Hello! Summer is going so fast and I can't avoid thinking about new outfits for the new season. As you know, fall is my favorite season because I'm in love with black pieces of clothing and grunge style. Well, in fact, today I'm going to write about that dark style that stole my heart some years ago. 

I went to Hollister last week and I really liked a short black dress. Immediately, I thought about how I could match it and this ripped plaid shirt went to my mind. I think that this combo is perfect to autumn days that will come soon. 

Moreover, I chose that big necklace with chains. I thought that could look well because it has the same colors that the shirt, and it give a cool and fresh touch to the dress. 

I left the photos here. I hope you like it, guys! 


--------------------------------------------------------------------

Hola! El verano está pasando demasiado rápido y, la verdad, es que ya estoy pensando en los conjuntos de la próxima estación. El otoño es mi época favorita del año porque puede aprovecharla al máximo para ponerme prendas oscuras y dejar fluir mi lado más grunge. Bien, de este estilo os quiero hablar hoy precisamente. 

Hace una semana estuve en Hollister para ver la nueva colección de otoño y me enamoré de este vestido negro. Inmediatamente, se me ocurrió combinarlo con esta camisa de cuadros. En realidad, pueden parecer dos estilos distintos pero las dos prendas unidas combinan a la perfección. 

Además, opté por un collar de gargantilla con cadenas que tiene los mismos tonos que la camisa. Ya sé que de por sí la camisa se lleva el protagonismo del look, pero pensé que el collar le podría dar un toque fresco y de glamour al conjunto. 





Shirt: Zara
Dress: Hollister
Necklace: Stradivarius

No hay comentarios:

Publicar un comentario